сряда, 1 август 2012 г.

Знаете ли че... какво мислят мъжете относно жените



1. Жените изглеждат добре с маратонки и анцунг по тялото... затова не е необходимо сте на високи токчета през цялото време.

2. "Ако си мислиш че в момента карам бързо, да ме видиш когато ти не си в колата."

3. "Ако наистина се интересуваш от мен, не се преструвай на трудно достъпна, за да ме впечатлиш. На мъжете им е омръзнало от тези игрички и ги знаят прекалено добре."

4. "Когато се издъня в нещо ми го кажи веднага и го направи само веднъж - не ми натяквай!"

5. Жените без грим са много по-привлекателни за мъжете. Прекалено многото грим може да предизвика по-скоро смях, отколкото желание.

6. Мъжете се страхуват от отхвърляне. Затова е вероятно да не предприемат първата крачка, дори да го искат.

7. Мъжете не се доверяват на жените, които правят секс с тях на първата среща. Те започват да си мислят за 20-те бивши гаджето, с които със сигурност сте имали повече от една среща.... и ви мислят за лесна.

Няма коментари :

Публикуване на коментар