вторник, 25 май 2010 г.

Защо EVN краде от мен/а и не само/

От нашия вход искахме да си спрем парното.Пуснахме молба, после втора.Да, ама не можело , защото нямало в абонатната станция някакъв си кран и не можели да го спрат.Добре де, ако стане авария и почне да фучи пара, на целия град ли ще затворят крана?То това е морално остаряло отопление, ама на сила ни държат.Аз нямах водомери и ми начисляваха по 120лв. топла вода на месец.Дадох 180 лв. сложих водомери. ВиК отчитат по тях студената вода и казват, че всичко е наред.Да ама за EVN не е.Три пъти пращат една инкасаторка, дето се прави, че нищо не види.И пак си пишат по 120лв.топла водичка на месец.Вдигнах ръце, спрях топлата вода, минах на бойлер.Уведомих ги с молба при топлинния им счетоводител. Сигурно не са я прочели.Пак пристигат сметки - 120лв. -вече не им плащам.Какво следва-идва Съдия изпълнител и ми описва имуществото.И той е начислил дебели хонорари над лихвите, за себе си.Ще ми вземат телевизорчето, картините и т.н.Защото съм голям длъжник, престъпник и боклук, а те са прави.
Е това ако не е рекет с участието на държавата-Здраве му кажи.

1 коментар :

  1. Не може да дойде съдия изпълнител, без да е заведено дело срещу вас. А като се заведе дело, в съответния срок - обжалвате. Най-добре да се свържете с Федерация на потребителите и те ще ви помогнат с адекватен съвет как да се води делото. Нито ЕВН, нито някой от рекетьорите не може да докаже основателността на своите, очевидно надписани сметки. Така че, ако вече са ви описали имуществото, до голяма степен вината е било във вас, задето не сте знаели как да реагирате. Вече знаете - действайте. И не е вярно, че няма отърване от тях. Просто трабвя да знаете как и да го направите.

    ОтговорИзтриване