неделя, 9 януари 2011 г.

Изобретих шашкънометър-пълен шашкънлък


Изобретих шашкънометър. Преди да го патентовам, трябваше да го пробвам, Излязох на улицата. Включих го. Стрелката удари най-горе. Последва напън и машинката се пръсна Направих го по-здрав. Отново същия резултат. Реших, че аз му оказвам влияние с голямата си глава. Мама ми казва:"Голяма ти е главата, ама много празно място има в нея". Направих трети. Помолих един професор от съседния вход да го включи.
И тоя се счупи. Професора кротко ме посъветва:
-Момче изпробвай го на друго място.
-В друг град ли?
-Не, в друга държава.
Ама аз съм упорит и направих  още по- здрав с елементи на интелект. Излязох на най-оживеното място. На центъра.
Леле що народ! Що не работят тия? Включих го. Пука, трака и, о чудо, издържа! Добра беше машинката. На дисплея и се появи надпис с големи червени букви:
"Ако искате да разберете резултатите от изследването изпратете SMS с текст "АЗ СЪМ ИДИОТ" на номер .........."
Показа ми как се дават грешни  пари в тая държава. Ще го патентовам да знаете.
Хората  губят милиони от SMSi и игри на Щастието, а телевизийте са се превърнали на просяци с протегната рака и повтаряща се реплика: "Изпрати SMS на номер.........''
Може би трябва само да го направя с по-малък обхват. За индивидуални измервания. В група много се натоварва и ще се чупи, а така ще ги изследвам по отделно. Хем машината по лесно ще понася единични дози шашкънлък, хем ще мога да им искам кинти, за да разберат резултата.
Чакам предложения как да кръстим единицата - примерно един Бълг.

Няма коментари :

Публикуване на коментар