неделя, 2 януари 2011 г.

В Румъния признаха магьосничеството

В Румъния приеха закон, с който признават магьосничеството за професия.Целта на закона е да се събират данъци и от магьосниците.Разгневена врачка заплаши, че ще направи магия с мая и черен пипер за раздори в правителството.Според мен това е една много лесна магия, защото във всяко едно правителство рано или късно се появяват раздори, със или без магия.
Спомням си разговор между майка ми и леля ми.Аз бях още дете.Те ходиха при народен лечител да им лекува шиповете.Оня ги беше карал да си слагат брадичките на масата, след което ги бе удрял с всичка сила-да ги строши.
Леля ми каза:
-Како ти уж си учена жена.Къде ни заведе при тоя серсемин,та ни преби като кучета.Че и пари ни взе за тая работа.
Но като става въпрос за румънските магьосници- най -големи там са катаджиите.Изкачат от храстите като зайци от ръкав.
Колкото до нашите, не знам някой да издава касови бележки.Затова господин Дянков помисли!
А ако те е страх от магии-не знам.

Няма коментари :

Публикуване на коментар