вторник, 25 септември 2012 г.

Свирчо - Пинчера от Вършец

При хубаво време в Тракия, около втори  блок  децата тичат  и крещят; Свирчо, Свири, Свироленчо, Свирончо.Това е нашето куче, което пристигна с името си от Вършец.Баща му Свирчо и майка му  Тара са  съответно на брат ми и племенника ми.
Предисторията на сдобиването ни с това кученце всъщност ще е позната на доста хора:
Дъщеря ми искаше, а аз казвах не.Но когато искаш едно нещо много, то намираш начин.Тя примами на своя страна майка си и брат си.С общи усилия успяха да ми внушат, че съм коравосърдечен и не обичам животните.С две думи, ми надвиха.Така че, Свирчо пристигна в един кашон от обувки.Докара го бус, който доставяше  дросели от Вършец за Пловдив.
Мнение от сина ми:
Свирчо за някои бе кошмар, за други сбъднат сън.Баща ми от начало се противеше,но с времето свикна.Аз си мислех,че няма да има проблеми,тъй като той ми е разказвал за премеждия,свързани с кучета,по-големи от това малко, сладко, но хапливо кученце.Кученцето пристигна в малък кашон, където бе три часа и нещо.Когато майка ми го извади от кашона, то започна да търчи като побесняло.Настъпи една промяна в живота ни, защото този малък пакостник сере и пикае навсякъде.
Една нощ бащата станал от дивана, за да отиде до банята.Когато се върнал Свирчо се бил настанил на неговото място и  заспал.Така тате бил принуден от дадените обстоятелства да легне на по - малкия диван.
Свирчо е голям артист,защото когато му кажеш "Моля,моля",той ляга по гръб и започва да маха с лапички.
Мнение от дъщеря ми:
Свирчо е едно много игриво и палаво кученце, което рано сутрин ни се качва на главите  и се закача. Между другото е много хитър и се опитва  да ни надхитри, но  не може.
Днес братовчед ми Тони дойде у нас и Свирчо като го видя препика от кеф през цялата къща.
Понякога откача и започва да препуска из целия апартамент. Когато се побърка така аз му се смея и  откача още повече. Когато излезем на разходка и погаля друго куче, той ми се сърди цял ден. Ако някой ме удари, кучето започва да го лае и ръмжи.
Мнение от жена ми:
Уф, нямахме си беля, намерихме си.Мъжа ми беше прав за кучето, ама мълча, не си признавам.А той горкия става всяка сутрин в шест и половина да го извежда.Иначе кученцето е хубаво,игриво и го обичам.Децата се рзамазват по него, а ние ще го гледаме-няма как.

Днес Свирчо е в напреднала кучешка възраст седем месеца  и десет дена.
Да е жив и здрав!!!

Няма коментари :

Публикуване на коментар