понеделник, 2 август 2010 г.

Курортна история

Mалък курортен град с минерални извори, където по живково време се събираха много почиващи.Някои от мъжете в града повлияни от свободното поведение на дамите, правеха нерагламентирани забежки, които често ставаха известни на половинките им.
По онова време Наско беше около четиридесетте. Аз бях на двадесет и му бях комшия.Не че нещо ми пречеше, но го виждах и ми беше странно.Милето/жена му/ от Силистра,говореше меко, но бе коравa жена.След като аз съм от този град и знам,че Наско хойка,то значи и Милка знае.Градът е малък и клюките се разнасят със скпоростта на светлината.
Та прибира се Наско една сутрин в четири и Милето го посреща на вратата.
-Влизай вътре! И му посочва вратата на избата.
-Ама защо там ма Миле?
-Влизай!
Влиза той, а тя:
-Събличай се!
-Как така?
-Ей така, гол.
-Ти не си добре.
-Събличай!
И няма на къде, съблича се Наско.Милето вади пръскачката за лозето, която предварително е заредила с дезикфентанти и започва да го обезпаризитява.
Така завърши гларуския период на комшията.Повече не се появи по кръчмите и не погледна курортиска.

Няма коментари :

Публикуване на коментар