събота, 22 януари 2011 г.

Събота сутрин, след парламентарен контрол

Събуждам се и гледам Буда. Седнал на фотьойла. Пуснал си плазмата и гледа Нешънъл Джеографик.
-Добро утро.
-Добро утро.
-Знаеш ли защо съм тук?
Мълча. Откъде да знам защо боговете посещават обикновените политици.
-Знам от сигурен източник,че Христос се кани да те прибере.
Малее, тоя е само за някоя телевизия. Съобщава лоши новини с добро настроение.
Много се ядосвам. За какво ще ме прибира? Да корумпирам ангелите ли? Или ако ме прати в ада, да корумпирам дяволите. Вярно те са си такива, но винаги може още..
-Затова ти предлагам да станеш от моята партия.
Сменил съм три,четири партии. Ще ида при Буда като нищо
-Става. Отвръщам.
Той е спокоен. Знае отговора. Тръгва си.
Ще го проуча. Ако реши да ме прибира, ще ида при Аллах. Ще си направя харемче. Да поживея малко. През това време ще се ослушвам.
Ако и той пожелае като другите -ще видим.

Няма коментари :

Публикуване на коментар