вторник, 15 март 2011 г.

Как умират домашните любимци


През 2009 си купих аквариум и рибки.Гледах си ги с удоволствие.Кръстих ги с различни имена.Познавах ги и им знаех характерите.Когато отсъствах казвах на майка ми, или на брат ми да  им дават храна.
В края на 2010 г. се наложи да отсъствам 20 дни.Карах магистратура във Велико Търново.Там радости, купони, любов – студентски живот.Даже не ми се прибираше.И както има поговорка „Много хубаво, не е на хубаво”, така се и случва.Когато  влязох при рибите и направо хлъцнах.Всички бяха мъртви.Само сомчето Евлоги бе полуживо.Какво се бе случило:
Ние сме на локално парно на дърва.Аз не затоплям водата в аквариума, а държа радиатора в стаята постоянно отворен.По този начин и водата е топла.Рибите бяха свикнали на този режим.Мама влязла и спряла радиатора, да не хаби топлинна енергия.След това проветрила.Следствие на тези разумни действия аз останах без моите любимци.
Сега си взех от чичо ми в Пловдив една костенурка, казва се Мартин.Надявам се да издържи у нас.Роднините казаха, че е нинджа, значи ще устиска.
А мама ще я заключа някой път без цигари, да види хубаво ли е.

Няма коментари :

Публикуване на коментар