понеделник, 4 юли 2011 г.

Не обиждай жена!!!


Ама голем пич бех като ученик ви казвам. Много ма кльопаха мацките. Гимнастик,убавец. Да, но гаджето ми не беше от моето училище, а от френската гимназия.
Случи се месец и половина преди бала една съученичка да ме покани да бъда с нея на това запомнящо се събитие. Аз като пръв будала споделих това с гаджето. Оная като се разпищя, ако отида с нея и край-късаме. Отказах на нещастната девойка. Така до бала всички си имаха дами и за мен останаха двете най-грозни от класа. Отидох и с двете. Нямах нищо против момичетата, ама наистина беха много грозни. Имам снимки. Ще ви покажа.
След бала ме сцепиха от бъзици. Аз най-хубавия с двете най-грозни. Голем купон си направиха на мой гръб ви казвам.
Години минаха от тогава и преди месец срещам на Витошка момичето, на което отказах. Как си, що си? Оказа се, че е станала стоматоложка. Имах доста да си оправям зъбите. Тя ми даде визитка и след два дена цъфнах при нея. Каза ми, че за мен ще направи най доброто от най-качествените материали. Направи всичко. Изръсих се с доста пари, но нали е за здраве.
Както и да е, всичко мина благополучно. Карам си аз спокоен и с нови зъби, докато не попаднах на един купон с двама зъболекари. От дума на дума им казах какво съм си правил скоро и колко пари ми е струвало. Те се спогледаха. Единият каза; "Верно че пием ракия, ама я си отвори устата!"
Зяпнах към него.Той огледа и се разсмя: "Това нещо по най високите тарифи струва толкова."
И назова сума на половината на тази, която бях платил.
"Иглежда си платил на колежката и още нещо."
Беше ми намазала ските и ме бе бутнала по пързалката.

Бях си платил за бала

Няма коментари :

Публикуване на коментар