сряда, 4 април 2012 г.

Мафия ли е държавата?

Вчера се наложи да използвам ЕГНето си, което ми напомни за номерата, закачени на ушите на животните..Хайваните са в пълната власт на своя господар. Даже да ги отглежда по "щастлив" начин, той може да ги заколи, когато си иска.
А има ли щастлива смърт?
Така, като резко са замисуйх, ми се струва че аз съм в същото положение. Държавата ми събира, данъци, такси, таксички, винетки и дори не ме отглежда щастливо. Тези пари отиват на едно и също място - при капо де тути капи - бюджета. После този мръсник дава на другите мафиоти големи парчета от лапачката, а на прахоляка-колкото да не умре и да може пак да се дои. А когато рече да те заколи, си го прави точно като  на Гергьовден.
 Колкото и да се напъвам не мога да кажа, че  държавата е справедлива. Ама то коя ли е?Самата структура на държавите е създадена така, че да държи народа в подчинение. Ако някой си мисли, че  като може да каже: " Еди кой си е мошеник" е свободен, значи мисли много малко.

Понеже твърде се съсредоточих тази сутрин ви казвам:
-Не мислете и ще бъдете по-щастливи!!!
И бог да ви пази от тези, които пълнят бюджета.

Разкази и есета 

Няма коментари :

Публикуване на коментар