понеделник, 13 януари 2014 г.

Много стара песен



D                       D7+
На мокрия бар си пиехме водка
D7                          A
и всичко ни беше наред.
A7                         A7-9
Морето бе близо, жените ни не,
F#7                    D
а чуждите бяха навред

И въздуха чист, и водата прекрасна
русалките на килограм
И миди, скариди и раци, и вино,
във Рая съм вече го знам

    G                            D
R:Така ще живеем и двеста години
   Emin         A                    D
   По стари ще станем от Ной
   G                          D
   Жените далеч, а ние на морето-
   Emin         A                 D
   по-късно ще свирим отбой.

/А Тате ми каза:/ - речитатив

G                   Emin
По късно(2), но няма да стане,
A7                             D
послушай по-старо момче.
G                   Emin
По-късно(2),По-късно - едва ли,
C                                А7
Ще видиш, живота  тече.

И мина се време, години, години-
сега съм с деца на море
Свадлива жената, ревливи децата-
Повярвайте много е зле.

R:Така се предадох,години, години
    По-кротък съм вече от Ной
    Сега съм послушен баща на Морето
    Изсвирих отбоя без бой.(3)G D

Няма коментари :

Публикуване на коментар