сряда, 27 януари 2016 г.

Кукавица - Текст, превод и акорди




Ем
Zagrli me i podji putem  
D           Em                               .                      Прегърни ме и тръгни по пътя,
kuda idu kukavice 
Em                        D                                         където отиват страхливците.
pratice te moje oci lutalice 

D                                    C                                Изпращат те залутаните ми очи.
zensko srce nezno poput lastavice  

Am             Em                                          и женско сърце нежно, като лястовица,
sto od bola ugine                                                 което от болка ще умре.





Zagrli me, samo jednom                                      Прегърни ме, само човек бъди,                  
covek budi, ne lazi me                                         нe лъжи ме,
ako odes nikad vise ne trazi me                           Ако си отидеш, никога не ме търси
samo napred, ne muci se, ne gledaj me  само напред, не се мъчи, не ме гледай
ja odavno slutim sve                                             Аз отдавна всичко знам..

Ref.

Am
Kukavica, nisam znala                                          
Страхливец, не знаех
                 Em
da si takva kukavica                                               че си такъв страхливец
 

sa mnom spavas  
                D                                                           С мен спиш
druga ti je nesanica 

D               C        Em                                             друга е в безсънието ти
bojis se da priznas to                                              боиш се да признаеш това

Kukavica, ti si samo                                                Страхливец, ти си само
jedna vise kukavica                                                 един голям страхливец
mislis da sam                                                           Мислиш, че съм
ona ista devojcica

D            CD Em                                                     онази малка девойка,
koju laze bilo ko                                                      която може всеки да излъже.

Zagrli me, samo jednom
covek budi ne lazi me
ako odes nikad vise ne trazi me
samo napred, ne muci se, ne gledaj me
ja odavno slutim sve


П.П.Оригиналът на песента е от Hm, а понякога от Cm, но на мен ми идва по-добре от Еm.







Няма коментари :

Публикуване на коментар