понеделник, 15 ноември 2010 г.

КЪКАЛИТЕ

В северозападна България/както и в цяла България/една етническа общност от неграмотни, мръсни, ниско интелигентни, крадливи и мързеливи хора/ако така може да ги наречем/завзема по численост градовете и селата.
Като гледам темповете на това, което се случва, подозирам, че до 30,40 години на нашата хиляда и триста годишна територия ще се образува първата циганска държава.
И тогава мангалите ще си изберат мангалски президент и мангалско знаме. Националният ни отбор ще е съставен само от пелета.
Чудя се как нашите деди успяха да си запазят държавата толкова време, а ние от фалшива толерантност да извършим най-голямата национална измяна за всички времена към земята, за която е пролята толкова кръв.
 Аз няма да съм жив, но не съм съгласен децата ми да работят в държава с името Цигания.
Като прочертат това, правозащитници ще ревнат-РАСИСТ.
Добре де, а мен кой да ме защити? Или за къкълите има защита, а за нас не. И тези правозащитници правото ли защитават? Или както казват сърбите: В България има правосъдие-осъждат правите.
И какво прави властта?
Поне да вземе да ги образова, че ще създадат държава от тъпоъгълници.



2 коментара :