събота, 1 януари 2011 г.

Дерби:Долно Озирово-Горно Озирово

Това е бетер Левски-ЦСКА. Мачът е на живот и смърт. Не съм си ходил на село от пет години и случвам точно дербито.
След мача се заформя бой между футболисти, съдии и публика. Скачам върху един от враговете с бойния вик "Чекай да ти еба макята!!!"
Оня  хуква да бяга. Бяга здраво кучето. Аз след него. Излиза от стадиона и влиза в една царевична нива. Аз след него. Минаваме през ливада и след това по земен път право към Горно Озирово.Бягаме вече километър и половина.Тъкмо започнах да си мисля, че ще го изпусна и той се спря. Изглежда му свърши въздуха. Обърна се и на пресекулки изхриптя:
-Що ма гониш бе Бакя-я съм от Долно Озирово.
-Чи си бе?
Оказа се, че е от нащо село, пък и нещо роднина, заека му със заек.
Теглих му един бой. За какво съм бегал толко време.

Няма коментари :

Публикуване на коментар