събота, 1 януари 2011 г.

Уроците на Бонго

Аз съм готвач.Главен готвач.Живея в малък курортен град.Викат ми Бонго,Не знам защо ме кръстиха на този африкански вожд.Едър съм и пия много.
Случи се докато бях на работа, съседите от блока да си разделят прилежащото блоково пространство.Да си направят градинки.За мене не предвидили.Казали Бонго си взема каквото му трябва от ресторанта.Така ли?Не че ми трябва градинка, но въпроса е принципен.Изчаквам аз търпеливо да насадят марули, лук , мерудии и да пораснат тия треволяци.След което се прибирам към полунощ от работа с две огромни торби кокали.Излизам на терасата и разхвърлям кокалите из въпросните градинки.Цяла нощ се давиха кучетета братко из насажденията.На сутринта бяха като овършани.
Като няма за мен, няма и за вас.

Няма коментари :

Публикуване на коментар