вторник, 25 октомври 2011 г.

Сланина по-вкусна от луканка



Когато застудее мислите ми без да искат се насочват към сланинката. Миналата година направих такава, че колкото пъти я предлагах на гостите заедно с луканка, толкова пъти сланината свършваше, а луканката оставаше.Приятелите ми от сега дават заявки и май ще правим промишлени количества.
Затова ще ви дам рецептата, да се изкефите максимално в студените зимни дни с препечени филийки, сланинка и червено вино.

Разтворете във пластмасова кофа или друг по-голям съд/зависи колко сланина ще сложите/морска сол, така че разтворът да стане доста солен.Настържете на рендето една връзка праз на едро.Пак на едро настържете и пет, шест глави чесън.Добавете чесъна и праза в соления разтвор.След това и сланината.Желателно е не много дебела и с кожа.Ако пък има и малко месо на нея, става прекрасно.Натиснете отгоре с кръгла дъска и добре измит, плосък речен камък.След двадесет дена я извадете и оваляйте в смеска от малко чимен, малко черен пипер и повече ронена чубрица и червен пипер.Сложете всяко парче в найлонова торбичка и приберете във фризера.
Когато я изваждате и леко омекне, поръсете с пресни копър и магданоз.

В подкрепа на рецептата ще цитирам мой приятел от София:

"Абе тая мойта вегетарианка, дето контактува с извънземни, ми изяде сланината.Мам........"

Малее, прияде ми се.Отивам да търся сланина, а на вас Наздраве!!!

П.П Миналата зима опаткахме две кофи и се оказа, че холестерола ми е нормален.Последни изследвания показват, че в нея се съдържат вещества регулиращи нивата на лошия холестерол.

Няма коментари :

Публикуване на коментар