сряда, 2 май 2012 г.

Уравнение с една неизвестна


Имам една приятелка, която преподаваше математика по Живково време. Тя ми разказа следната кратка история:
„Прибирам се един петък след обяд и гледам мъжа ми лежи под Москвича. Човърка нещo, но по къси панталони и топките му отвън. Хващам аз, намествам му ги и ги скривам. Бива ли така!
Качвам се горе да сготвя нещо.
Отключвам  и какво да видя, той гледа телевизия на дивана.
Да не се е телепортирал?!
- Любов, утре сме на вилата. Иван ще оправи Москвича. Дадох му моите къси панталони, че го доведох направо от работа.
Аз мълча.
Въпросният Иван се качи след половин час. Очите му блестят.
- Готово. Работи като часовник. Ама какви жени имате тука! Мина една, обара ме по топките и се прибра.
Аз мълча и тракам с чиниите. Нищо не знам за тази работа.”

Няма коментари :

Публикуване на коментар