сряда, 19 януари 2011 г.

Познанията по география ме спасяват от КАТ

Пътуваме цялото семейство  за село от Пловдив.Между Враца и Криводол,на разклона за Власатица, ме спират полицаи.Преди мен са спрели друг човек, на когото пишат акт.Аз заставам до патрулката и чакам и мен да ме резнат.Сержанта, който пише акта пита офицера:
-Шефе в коя местност да пиша,че е съставен акта?
Пиши,пиши...Замисля се офицера.
-Агов дол.Не се стърпявам.
Полицая взема документите ми ,които са на седалката до него и ги разглежда.Роден в София.Живее в Пловдив.С автомобил пловдивска регистрация.
-Ти пък откъде знаеш?Не се церемони с мене.
-Знам,хоби ми е.Така се казва язовира,които е зад нас.
-Оттатък баира има друг язовир.И него ли знаеш?
-Влашки дол.
Тази игра е рискована.Ако ме хване че не знам нещо ще ми врътне акта с по-голям кеф,но е интересно.Освен това съм с предимство.Няма как да знаят, че съм израснал по тия места.
Гледа ме подозрително над очилата.
-За къде пътуваш?
-За Лехчево.Лъжа.
-През кои села ще минеш до там?
-Криводол,Галатин,Лесура,Фурен,Бели брод,Лехчево.
-Ти си като Джи Пи Ес бе..В Лесура има друг язовир, до него кале,между тях тече река?
-Язовира е Гайтан,на калето му викат Голата могила а реката е Рибинье.
-Слушай,не се стърпя началника,това заприлича на "минута е много".
-Последен въпрос шефе.Ако ми отговори, направо го пускаме.Между Оряхово и Мизия на пътя има чешма.Как и казват и от коя страна е?
Хвърли ме чак на Дунава.
-Бататовец и казват.От ляво е като идваш от Оряхово.От дясната страна са жп.линията и Дунава.Няма как да е там.
-Приятен път! И ми подаде документите.
Така издържах тежкия изпит по местна география и не дадох лев.

Няма коментари :

Публикуване на коментар